مادر فیزیک ایران

با عرض سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز:

یه روزی توی یه جمعی از کارشناسان علوم تجربی نشسته بودم. همه در مورد فیزیک و بزرگ مرد

فیزیک ایران (دکتر حسابی) حرف میزدن. اما هیچ کس اطلاعاتی در مورد دکتر آلینوش طریان نداشت.

این پست رو فقط به این دلیل میذارم تا این بزرگ زن ایرانی رو به دوستان معرفی کنم.

اما چقدر دیر ....



ادامه مطلب ...

انشای یک بچه دبستانی در مورد ازدواج

هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.

تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.

حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن

گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می

گوید مشکلات انسان را آدم می کند....

ادامه مطلب ...

اینشتین و آیت الله العظمی بروجردی

آلبرت اینشتین در رساله­ ی پایانی عمر خود با عنوان : دی ارکلرونگ"، یعنی : بیانیه"،که در سال 1954 آن را در آمریکا و به آلمانی نوشته است اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح می­دهد و آن را کامل­ترین و معقول­ترین دین می­داند. این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانه­ ی اینشتین با آیت­ الله العظمی بروجردی است که توسط مترجمین برگزیده­ ی ....... و به صورت محرمانه صورت پذیرفته است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت ا... بروجردی

به ادامه مطلب بروید........

ادامه مطلب ...

نمونه سوال علوم اول راهنمایی (سری اول)

برای دانلود سوالات، روی فصل مورد نظر کلیک کرده وسپس دریافت فایل را بزنید.

فصل یک            فصل دو                  فصل سه                فصل چهار

فصل پنج            فصل شش             فصل هفت              فصل هشت

فصل نه              فصل ده                 فصل یازده               فصل دوازده 

فصل سیزده        سوالات شکل دار